Reviewbeleid

Wij zijn benieuwd wat jij van je raamdecoratie vindt. Daarom sturen we je na je aankoop via Trustpilot een reviewverzoek toe. Door het invullen van een review kun je andere klanten helpen in het maken van de juiste keuze. Op deze pagina geven wij stapsgewijs uitleg hoe wij omgaan met je review en welke regels hierbij komen kijken.


Een review achterlaten

Omdat wij jouw mening belangrijk vinden, kun je altijd een productreview plaatsen op onze website. Kies het product waar je een review voor wilt schrijven en klik op ‘laat een review achter’. Om nepreviews te voorkomen, controleren wij op basis van je naam en mailadres natuurlijk wel of je daadwerkelijk wat bij ons hebt gekocht. Dit doen wij binnen 5 werkdagen nadat je je review hebt geplaatst. Om een goed beeld te krijgen, laten wij natuurlijk zowel de positieve als de negatieve reviews zien!

Trustpilot

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, krijg je 14 dagen na het plaatsen van je bestelling via Trustpilot een uitnodiging om een review te plaatsen. Ook deze beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Als Trustpilot twijfelt over de echtheid van een review, kunnen ze je om een aankoopbewijs vragen.


Reviews die wij afkeuren
Wij keuren je review af als deze in strijd is met onze richtlijnen voor het plaatsen van een review. Hieronder vallen onder andere:

  • Ongepaste en/of privacygevoelige informatie;
  • Strafbare uitingen zoals bijvoorbeeld racistische opmerkingen en grof taalgebruik;
  • Het melden van persoonsgegevens;
  • Foutieve informatie die niet langer relevant is voor het product;
  • Teksten die verwijzen naar een concurrent met bijvoorbeeld prijsvergelijkingen en/of andere commerciële uitingen

Een uitgebreide versie van het beleid van Trustpilot vindt je hier.